loading...
متن آهنگ

ساتکست منبع متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ چراغ عمر مهستی

متن ترانه نوستالژی چراغ عمر از خانم مهستی ، خواننده محبوب قدیمی فارسی زبان ایرانی

Mahasti - Cheraghe Omr

https://rozup.ir/view/3554151/Mahasti.jpg

دیگه دل گرمی بازار نداره

خونه ی کهنه خریدار نداره

دیگه دل گرمی بازار نداره

خونه ی کهنه خریدار نداره

داره تنهایی سر و پای دلم رو می گیره

متن کامل در ادامه مطلب مهیا شده است...

متن آهنگ Mehrad Hidden - Khabari Nist

متن آهنگ جدید مهراد هیدن خبری نیست

؛{قسمت ۱: مهراد هیدن}؛
مال من نیست اون باید بره
درو باز کن تا که زودتر بره
زود نه که بگی لطفا بره
هی بخواد با نرو ور بره
تو سر یه حالیه
سال هاس عالیه

متن کامل در ادامه مطلب مهیا شده است...

متن آهنگ Mehrad Hidden - Dan Dan

متن آهنگ جدید مهراد هیدن دان دان

{ورس یک}
کاملی یا که نه؟
رشته کلام نازکی مثِ نخ
تعارفِ دو به شَک
رو زیاد، لاشخوری یا که نه؟
تصادفِ شانسیه؟
یاد گرفته صاف بری یا که کج؟
خواب موند یا بیدار؟
تنبله، لاکپشت یا بی‌کار؟
آبرو، ریزی یا که نه؟
مغز پُره، اوستاس یا که نه؟

متن کامل در ادامه مطلب مهیا شده است...

متن آهنگ غربت ابی

متن آهنگ ابی به نام غربت

Ebi - Ghorbat text

♫♫

هیچ ، تنها و غریبی

طاقت غربت چشماتو نداره

هر چی دریا رو زمینه

قد چشمات نمی تونه ابر بارونی بیاره

وقتی دلگیری و تنها غربت تمام دنیا

از دریچه ی قشنگه چشم روشنت می باره

نمی تونم غریبه باشم توی آیینه ی چشمات

تو بذار که من بسوزم مثل شمعی توی شبهات

توی این غروب دلگیر جدایی

توی غربتی که همرنگ چشاته

همیشه غبار اندوه روی گلبرگ لباته

حرفی داری روی لبهات ، اگه آهه سینه سوزه

اگه حرفی از غریبی ، اگه گرمای تموزه

تو بگو به این شکسته ، قصه های بی کسی تو

اضطراب و نگرانی ، حرفای دلواپسی تو

نمی تونم غریبه باشم توی آیینه ی چشمات

تو بذار که من بسوزم مثل شمعی توی شبهات

نمی تونم ، نمی تونم ...

تکست ترانه غربت از ابی

متن آهنگ غروب سیاوش قمیشی

متن آهنگ سیاوش قمیشی با نام غروب

♫♫♫

چشم های منتظر به پیچ جادّه

دلهره های دل پاک و ساده

پنجره های باز و غروب پائیز

نم نم بارون تو خیابون خیس


یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه

سهم من از با تو بودن، غم تلخه غروبه

غروب همیشه واسه من، نشونی از تو بوده

برام یه یادگاریه، جز اون چیزی نمونده


تو ذهن کوچه های آشنایی

پر شده از پاییز تن طلایی

نو نیستی و وجودمو گرفته

شاخه خشک پیچک طلایی


یاد تو هر تنگ غروب، تو قلب من میکوبه

سهم من از با تو بودن، غم تلخه غروبه

غروب واسه من همیشه، نشونی از تو بوده

برام یه یادگاریه، جز اون چیزی نمونده...

تکست و شعر ترانه نوستالژی غروب از سیاوش قمیشی

متن آهنگ دانوش به نام لکنت

Danoosh – Loknat

♫♫♫

اگه حالت بده بیا خوبش کنم غمه رو ازت دورش کنم
چش حسودارو کورش کنم خوبی بدجور
این حال خوبو باعثش تویی قلبمو نکنه ولش کنی
تو میتونی عاشقش کنی این دلو بدجور
لکنت میگیرم بگی عاشقمی آره
شب تاریکو روشن میکنی ماه منی آخه
اگه یه جای امن میخوای بیا قلب خودم هست
دیدی چیکار کردی با قلب من عاشق شدم رفت
لکنت میگیرم بببگی عاشقمی آره
شب تاریکو روشن میکنی ماه منی آخه
اگه یه جای امن میخوای بیا قلب خودم هست
دیدی چیکار کردی با قلب من عاشق شدم رفت
گفتنیارو گفتم پس عوض نشو لطفا
بی تو نه عمرا تو وجود منی عمرم
وقتی رو زمین کلا شبیه تو نیست اصلا
وقتی راه میری پیشم تو چشم تری از من
لکنت میگیرم بگی عاشقمی آره
شب تاریکو روشن میکنی ماه منی آخه
اگه یه جای امن میخوای بیا قلب خودم هست
دیدی چیکار کردی با قلب من عاشق شدم رفت
لکنت میگیرم بگی عاشقمی آره
شب تاریکو روشن میکنی ماه منی آخه
اگه یه جای امن میخوای بیا قلب خودم هست
دیدی چیکار کردی با قلب من عاشق شدم رفت

تکست و شعر آهنگ دانوش لکنت

تعداد صفحات : 30