loading...
متن آهنگ

متن آهنگ محتاج فاروق جدلی

متن آهنگ محتاج فاروق جدلی  برای زنده بودنم تحمل تنهاییامواسه نفس کشیدنم کنار این دلتنگیام.برای دووم آوردن تو این دنیا (تورو میخوام)2برای تحمل این دورنگی ها(تورو میخوام)2تو نیستی من حالم بده دنیا

متن آهنگ محتاج فاروق جدلی

 برای زنده بودنم تحمل تنهاییام

واسه نفس کشیدنم کنار این دلتنگیام.

برای دووم آوردن تو این دنیا (تورو میخوام)2

برای تحمل این دورنگی ها(تورو میخوام)2

تو نیستی من حالم بده دنیا به جنگم اومده نفس کشیدن اجباریه

تو نیستی من حالم بده تموم کن آزارم نده دلم محتاج دلداریه

برای زنده بودنم تحمل تنهاییام

واسه نفس کشیدنم کنار این دلتنگیام

برای دووم آوردن تو این دنیا (تورو میخوام)2

برای تحمل این دورنگی ها(تورو میخوام)2

تو نیستی من حالم بده دنیا به جنگم اومده نفس کشیدن اجباریه

تو نیستی من حالم بده تموم کن آزارم نده دلم محتاج دلداریه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش