loading...
متن آهنگ

متن آهنگ کم رنگ راز و رای ن

متن آهنگ راز و رای ن به نام کم رنگRaz Ft Raiden - Kam Rang ♫♫♫آنقدر غم در این دل دارمکه بخواهم سر هرکدام را باز کنمچشمه ای از اشک از چشمان تو جاری می‌شودمادر زندانی زندگی میکنیمکه پر از مار و

https://rozup.ir/view/3222715/Raz-Ft-Raiden-Kam-Rang.jpg

متن آهنگ راز و رای ن به نام کم رنگ

Raz Ft Raiden - Kam Rang

♫♫♫

آنقدر غم در این دل دارم

که بخواهم سر هرکدام را باز کنم

چشمه ای از اشک از چشمان تو جاری می‌شود

مادر زندانی زندگی میکنیم

که پر از مار و عقرب

که با زبان های گزنده

ما را نبش میزنند

و در پایان جوانانی هم چو من وجود دارد

که آرزو هایشان را هزاران بار سر میبُرند

این روزگار بد شده یه آموزگار سخت که

درس داده همه یه زندگیو

حسرت کشیدن از نرسیدنام

من دراز کشیدم رو زمین گرم و

کلی راز توو این قلب سردمه

از این زندگی دیگه دل سرد شدم

یادم میاد که 7 سالم بود

وقتی بچه بودم خیلی دردا کم بود

آقام تو جیبش پولی نبود

ماهی تو تنگ دیگه پلک نمیزد

کسی دیگه به رویاهام فکر نمیکرد

این دردا شده یه عقده واسم

خودمو گم کردم تو یه شهر مرده ها

به تیک تاک ساعت همش قفلی زدم

دیگه برا نماز خوندنم بستم قامت

این دردا دیگه واسم نیستن راحت

جوهر خودکار رویه دفتر قلبم

شده واسه این مرد یه پشت کار خوب

میخوام پر بکشه این کفتر غمم

از غم دوری تو گرفتم ماتم

نشستم رو تخت پادشاهیم

کلمه پشت کلمه میاد تووی سرم

فرشته هام میدن مشت و مالم

دیگه تو این خیابونا تنها ترین تنهای تنهام

دستاتو پس نده تا سر راهی برگرد

دیگه چاره ای نی باید جلوش قدو خم کرد

همه چی سیاه سفید فقط قلبم رنگی

همه ادعا دارن ولی رگ و ریشه سنگی

رنگامو تو پس بده برگرد سریع عقب

اگه تو بمونی کم کم رنگش میشه کم رنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش